سیاست حفظ حریم خصوصی

از آنجایی که حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربران در دنیای امروز از مسائل بسیار مهمی است و اپلیکیشن پولخند نیز بطور ویژه بر این امر تاکید دارد، پولخند متعهد می شود طبق سیاست حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات، اطلاعات کاربران را حفظ و نگهداری کند و برای دیگر اشخاص فاش نکند، جز در مواردی که الزام قانون به انجام این کار شود. به همین دلیل کلیه مشخصات دریافت شده از کاربران از جمله ایمیل، شماره تلفن، شغل و… در اختیار شخص یا شرکت ثالث قرار نخواهد گرفت و تنها در سامانه پولخند به منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به کاربران، از این اطلاعات استفاده می خواهد شد.

چه اطلاعاتی از کاربران دریافت می شود؟

طبق روال برای بهره مندی از خدمات یک ارائه کننده خدمات نیاز به ثبت نام می باشد تا هویت خدمت گیرنده برای آن مجموعه احراز شود که در این ثبت نام، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و ایمیل از الزامات آن می باشد. در سامانه پولخند نیز از آنجایی که خدماتی ارائه خواهد شد علاوه بر موارد فوق برای احراز هویت کاربران نیاز به ثبت شغل، جنسیت، تاریخ تولد، شهر، مدرک تحصیلی و حساب بانکی می باشد. حساب بانکی به منظور واریز وجه و سایر اطلاعات به منظور مدیریت محتواهای تبلیغاتی است.

چه کسانی به اطلاعات کاربران دسترسی دارند؟

اطلاعات و مشخصات کاربران تنها برای بخش حسابداری برای انجام پرداخت وجه و مدیر مجموعه قابل نمایش است. سایر بخش های سامانه پولخند تنها به بخش آماری آن توجه دارند و به جزئیات آن دسترسی نخواهند داشت.

امنیت اطلاعات کاربران به چه صورتی برقرار می شود؟

یکی از دغدغه های تیم ایده پرداز آذرخش حفظ امینت اطلاعات کلیه کاربران در فضای مجازی است که ماحصل این دغدغه، اپلیکیشن دیگری با نام “سیپس” است که برای همین منظور طراحی شده است. در آینده ای نزدیک پس از اجرایی شدن فاز دوم اپلیکیشن سیپس، کلیه اطلاعات بصورت کاملا محرمانه در سرورها ذخیره خواهد شد که جز پولخند و کاربر شخص دیگری امکان دسترسی به آن را نخواهد داشت. در وضعیت فعلی اطلاعات کاربران در سرورهای امن از نظر بین المللی ذخیره می شود.

logo-samandehi سازمان نظام صنفی رایانه ای