اپلیکیشن پولخند چیست؟

در پاسخ به این سوال که اپلیکیشن پولخند چیست؟ با نگاهی متفاوت تر به این سوال پاسخ داده ایم. در ادامه توضیحات آن آمده است.

اپلیکیشن پولخند چیست؟

بطور خلاصه و معرفی یک خطی اپلیکیشن پولخند:

اپلیکیشن پولخند؛ اولین شبکه اجتماعی مخصوص خنده و سرگرمی با قابلیت کسب درآمد است.

برای دانلود مستقیم اپلیکیشن پولخند اینجا را لمس کنید

توضیح جامع تر:

پولخند یکی از پروژه های شرکت ایده پردازان خلاق آذرخش است که به نوعی ترکیبی از اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… است که محتوای آن فقط مربوط به خنده و سرگرمی است که قابلیت های ویژه ای نیز دارد. در ادامه بخش های مختلف آن دقیق تر توضیح داده شده است.

اشتراک گذاری محتوا در شبکه اجتماعی پولخند:

در پولخند می توان عکس، فیلم، لطیفه و خاطره های بامزه به اشتراک گذاشت که هریک در تب های جداگانه قرار دارد و کاربر می داند در کجاست و در جستجوی چه چیزی است. قابلیت لایک، کامنت، اشتراک گذاری محتوا و… نیز نیاز به توضیح ندارد و در پولخند قرار داده شده است.

درآمدزایی در پولخند:

در پولخند می توان به دو روشِ تماشای محتوا و تولید محتوا درآمدزایی کرد. کاربرانی که تمایل به درآمدزایی داشته باشند با ارتقا حساب خود می توانند این قابلیت را برای خود فعال کنند. وقتی کاربری حساب خود را با روش تماشای محتوا ارتقا می دهد قبل از تماشای فیلم ها در پولخند یک تبلیغ برای او نمایش داده می شود که به ازای هریک، یک مبلغ مشخصی به کیف پول او لحاظ می شود.
کاربری که حساب خود را با روش تولید محتوا ارتقا می دهد، هر زمان که دیگر کاربران فیلم او را می بینند که از قضا حساب آن کاربران با روش اول ارتقا یافته، یک تبلیغ برای آن ها نمایش داده می شود در نتیجه مبلغ مشخصی به کیف پول تولیدکننده محتوا نیز لحاظ می شود. ممکن است یک ویدئوی بیست ثانیه ای یک میلیون بار دیده شود که با این وصف، به ازای هریک بار دیده شدن کارمزد تولید کننده محتوا محفوظ و به طور خودکار به کیف پول وی واریز می شود. در حقیقت پولخند درآمد خود را با کاربران تسهیم کرده است.
این مسئله در یوتیوب و امثال آن محدود به تولید محتوا و البته با شرایط سخت از جمله هزار مشترک و چهار هزار ساعت نمایش فیلم است که کاری طاقت فرساست! اما در پولخند به محض فعالسازی این قابلیت امکان درآمدزایی فعال می شود.

برای دانلود مستقیم اپلیکیشن پولخند اینجا را لمس کنید

مسابقات پولخند:

یکی دیگر از تفاوت های پولخند با سایر شبکه های اجتماعی بخش مسابقه است. در پولخند کاربران به روش جدید با یکدیگر مسابقه می دهند و نفرات برتر از پولخند یا اسپانسر مسابقات، هدیه نقدی دریافت می کنند. در حال حاضر دو مسابقه استندآپ کمدی و تئاتر کمدی فعال است و بقیه مسابقات و بازی ها و… در نسخه های بعد اضافه خواهد شد.
در مسابقه استندآپ کمدی، کاربران فیلم های خود را ارسال و استندآپ های برتر به مرحله بعد صعود می کنند. سرانجام نفرات برتر به طریقی که توضیح داده شد از اسپانسر هدیه و جایزه ای نقدی دریافت می کنند. مسئله قابل توجه این که پولخند در امتیاز دهی به شرکت کنندگان مسابقه دخالتی ندارد و فقط کاربران هستند که به فیلم ها رای می دهند.

کیف پول پولخند:

تمامی درآمدها و هدیه ها به کیف پول کاربران واریز می شود که پس از رسیدن به حدنصاب قابل برداشت و واریز به حساب بانکی است.
در کیف پول پولخند، امکان برداشت به حساب بانکی، واریز از حساب بانکی و انتقال از کاربری به کاربری دیگر با امنیت بالا وجود دارد.
از شما دعوت می کنیم به جمع خانواده پولخندی ها بپیوندید!

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi سازمان نظام صنفی رایانه ای